så mycket gnäll...

fy vad jobbigt det känns ibland. Igår var det mycket gnäll och gråt, massor med snor och slem och idag har det nog varit värre! Det blir så jävla tråkiga och långa dagar. Jag är bitter för att semestern inte alls blev som jag ville, vi har inte lyckats göra så mycket av det vi ville, mina tår gör ont efter operationen, och man tröttnar på den där gnällungen som bara gråter. Och det är fruktansvärt synd om henne som knappt kan sova för att det samlas snor så hon inte kan andas och då vaknar gråtandes. Usch vilken tråkig semester vi fått! Så, nu har jag gnällt av mig lite också


Kommentarer
Farmor, farfar och farbror Charlie

Förstår att det känns jobbigt, men det kommer att gå över. I dag är vår älskade gullunge 6 månader. Grattis Millie-Gos!!!!!!

2012-08-03 @ 06:46:19
Helena

Ja, man får gnälla och känna som du gör, det är inget konstigt med det. Snart mår Millie och du bättre igen och då kommer allt att kännas lite lättare. Det finns många sköna helger kvar att göra mysiga saker på tillsammans med Linus. Sex månader!!! Oj, det kommer att hända så mycket saker snart, så du får fullt upp! Knappast några långa tråkiga dagar när hon börjar att röra sig. Hon ska bara bli frisk först :) Styrkekramar från mig <3

2012-08-03 @ 07:13:59
Gammelfarmor o Helge

Grattis lilla Millie på sexmånadersdagen! Jättetråkigt med förkylning, just på sommaren också stackars dig o dina föräldrar. Krya på dig, det blir nog bättre o bättre. Kram från oss!

2012-08-03 @ 13:41:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0