snart är helgen slut

Igår åkte vi iväg till enköping! Vi åkte till en stor godisaffär som har över 1000 sorters olika godisar! Ni förstår ju att jag och Linus blev lite galna och köpte några kilon! Haha nu har vi godis hemma i flera veckor, eller vem vet det kanske är slut om några dagar.... Haha. Sen gick jag till vårdcentralen för jag ville ha lite hjälp med omläggning av tårna. Efter det tog vi en liten fika innan vi var tillbaka på vårdcentralen för att gå till läkaren med Millie, usch jag nästan skämdes över att vara där så mycket och ville ursäkta mig och säga att jag inte var hypokondriker utan bara råkat bli mycket på sistonde. Vi fick en slemlösande hostmedicin till Millie och det har nog redan blivit bättre (hatar bara att behöva ge henne för hon tycker inte om den, gråter och spottar ut, men det är bara att fortsätta) Sen på kvällen var det kräftfest hemma hos mormor och morfar! Supertrevligt! Idag åkte vi och hade picnic vid rosersberg slott sen på eftermidagen var vi här ute på lekparken med farmor och lekte. vi har kommit på att Millie blir så mycket gnälligare av att vara hemma. Jag tror även att hon går igenom någon utvecklingsfas nu med mycket gnäll, vill bli mycket buren sammtidigt som hon är förkyld och vem vet om det kanske är någon tand på gång. så allt det på en gång gör att vi har en riktigt gnällig Millie, men ute är det oftast bättre.


Kommentarer
Anonym

A una muñequita tan hermosa se le perdona que sea "gnälligt", con la sonrisa que tiene compra a todo el mundo! Chichi,espero que hayas entendido lo que escribí! ;-))

2012-08-13 @ 19:11:18
mormor Cory

En el comentario de mas arriba olvidé escribir mi nombre.

2012-08-13 @ 19:13:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0