Snor :(

Inatt vaknade Millie till och från för hon hade svårt att få luft för allt snor i näsan. Fy vad tråkigt med en till förkylningsperiod.

Idag hade vi vår sista föräldraträff på bvc. Det var skitkul att se hur mycket alla vuxit under sommaren!
Efter träffen mötte jag och Jaqueline upp två kompisar till henne med sina barnvagnar och så gick vi alla på promenad. Vi bildade en sån där barnvagnsliga som okuperar upp hela vägen som alla hatar :) efter promenaden åt vi en god sallad.
På kvällen gick vi förbi hos farmor och farfar och farbror Charlie och lekte där en stund. Stackars hund och katt därhemma blir av med en massa päls nu när Millie börjar krypa efter de!
Titta så söta kompisar!


Kommentarer
Jacqueline

Sötnosar <3

2012-09-01 @ 01:11:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0