10månaderskontroll

Idag var pappa ledig, jippi! På morgonen åt vi en mysig frukost och tog det lugnt och sen efter Millies vila tog vi en utflykt till centrum. Där åt vi lunch på grillen och sen gick vi till bvc eftersom Millie hade tio månaderskontroll hos läkaren.
Allt såg bra ut! Hon väger numera 9465 gram och är 72 cm lång!
Han frågade om hon förstog några enstaka ord, jag och Linus blev helt ställda, hm nja det tror vi inte... Ska de kunna det redan?? Hm jaja det kommer!

På kvällen gick vi upp till farmor med en tesil, stackars farmor som har blivit sjuk :( men då passade vi på att inviga pulkan!
jag kunde inte sluta skratta för att hon såg så söt ut när hon satt där och Millie skrek av förtjustning hon också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0