BajsMillie

Millie har de senaste dagarna börjat bajsa så mycket! Ungefär fyra gånger per dag, idag slog hon rekord med fem gånger! Självklart byter jag 95% av de blöjorna! Pust! Haha ja det var viktig information till er :)

Idag kom Linda, Roberto och kusinerna hit och lunchade och lekte.
Fernando, Isabelle och Millie lekte verkligen och hade skoj. Det blir lite bråk om leksakerna men de var så söta.

Efter vi lekt gick jag och Millie till öppna förskolan och lekte och sjöng lite innan de stängde för jullov. Det var längesen vi var där, jag hade saknat det :)

På eftermiddagen gick vi till Ica för pappa fick för sig att vi skulle köpa chips och titta på film ikväll. En dansfilm!! Jippi! Konstigt att Linus valde den för det är inte riktigt hans typ av film utan min, men han är så snäll när han tittar för min skull :)

Juste! Nyss, precis innan Millie skulle sova så stog hon mot sin kulbana när hon plötsligt ställde sig upp raklång med händerna upp i luften. Tre gånger på raken släppte hon och stog upp! Länge dessutom!! Häftigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0