Bakdag

På dagen tog vi en promenad till centrum för att fördriva lite tid :) Pappa och Millie gick hem och jag gick hem till Vali för där skulle det bakas med barnen! Eftersom jag inte hade kunnat baka med Millie i ena armen så fick hon vara kvar hemma. Och stackars Isabelle är sjuk fortfarnde. Så det var bara Amanda och Fernando. Men vi hade kul och åt massor med pepparkaksdeg och skapade fina bullar! Fernando gjorde bajsmonster!


Senare kom resten av familjen dit för att fika det vi bakat. Millie fick nog i sig en halv lussebulle som hon fick av morfar! Och eftersom vi bakat pepparkakor fick sötnosen också vara en pepparkaka :)


En mycket mysig dag och kväll hade vi med bak och glögg :)



Kommentarer
Farmor

Så mysigt ni har haft idag! "Pepparkakan" är för söt, hon tyckte säkert lussebullen var jättegod också.

2012-12-09 @ 20:44:02
Farmor

Glömde, Fernandos bajsmonster ser läskiga ut, undrar hur dom smakade :)

2012-12-09 @ 20:45:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0