Briljant idé

Idag hände något underbart... Millie sov hela natten, vaknade strax efter sex, ammade lite och sen somnade om till kvart i nio! Åh så skönt det var!! Vi gick upp, åt frukost och sen åkte pappa och jobbade.

Malin, min gamla barndomsvän som numera bor i kiruna kom hit på en kopp te nu när hon är här nere och hälsar på. Det var mysigt att träffa henne, och hon kom med en helt underbar present till Millie, en liten kanin och en sån fin filt som hennes duktiga och snälla mamma sytt till Millie. Den är så fin!

När hon gick så hämtade Jacque och Lovine oss för att Jacque fick den briljanta idén att åka till täby centrum, på första dagen med mellandagsrea, med barnen, varför sa jag ens ja!?! Hahaha det var fullt med folk, två halvgnälliga tjejer och kaos helt enkelt!!
Vi åkte hem istället, Millie sov och sen resten av kvällen lekte vi själva och med mormorKaren genom skype :) Hon fick vara med oss när vi åt middag och när vi lekte på Millies rum. Det var mysigt med hennes sällskap, för en kort sekund kändes det som om hon inte alls var på andra sidan jorden. Millie spelade piano för henne och pratade! Vi saknar henne jättemycket!


Snart kommer Linus hem :) tyvärr hann inte Millie träffa honom mer idag men jag hinner krama på honom innan vi ska sova :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0