Dan före...

Wiiie imorgon är det jul! Millies första jul, det ska bli så kul! Haha för henne blir det väl som en vanlig dag men jag tycker det ska bli så mysigt!

Idag jobbade pappa så jag och Millie var själva på förmiddagen. När pappa kom hem badade han och Millie tillsammans med jäääättemycket skum :) hon plaskade ovh var så lycklig med skum upp till näsan! Efter att hon sovit på eftermiddagen så åkte vi med pappa och handlade lite. Sen svängde vi förbi hos mormor och morfar med en julklapp till kusinen daniel som inte ska vara där imorgon. Småkusinerna var också där så Millie lekte lite med de. Innan vi kom hem hann hon krama farmor också.

Nu sitter jag och Linus och hoppas på miljonen framför tvn med varsin bingolott... Än så länge har han vunnit en ny lott till nästa vecka, haha blir nog oingen mer vinst än det.

Jag känner mig som ett barn, åh vad jag längtar tills imorgon!


Kommentarer
Gammelfarmor Helge o Jesper

Vi håller tummarna jättehårt för att ni skall vinna mycke pengar!
Kram till er från oss i Brighton

2012-12-23 @ 22:11:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0