Julafton pch juldagen

Oj vilka otroligt mysiga och händelserika dagar vi haft. Millies första jul kom och gick lika snabbt men den har varit rolig!

Julaftonsdagen började vi med att jag, Millie och pappa gick ut en sväng på pulkaåkning :) sen vid två åkte vi hem till mormor och morfar där nästan hela familjen samlas som varje år. Vi tittade på kalle, åt en fantastis god julbuffé och öppnade julklappar. Ojojoj vilken bortskämd unge vi har! (och pappa är väl den som skämmer bort mest :))

Jag och Millie sprang över till en gammal barndomskompis till mig som bodde på samma gård (hans mama bor kvar) som blev pappa för tre veckor sedan. Jag fick hålla i den lilla pojken och det kändes helt overklig att Millie varit så liten. Det är som om det var i ett helt annat liv! Helt otroligt!

Vi lekte massor med kusinerna och hade en riktigt mysig dag innan vi åkte hem och somnade mätta och glada :)

Idag åkte pappa och jobbade tidigt vid fyra. När jag och Millie vaknade åt vi frukost lekte lite och åkte hem till mormor och morfar. Kusinerna sov över där så det blev massor med lek idag också. De kröp runt och jagade varandra, lekte mamma, pappa, barn :) haha så roliga! Vi åt rester från igår och tittade på film innan pappa hämtade oss innan det var dags för jul nr 2 tillsammans med farmor och farfar, farbror Charlie och hans flickvän Kristin.

Vi åt tacos och glass med varma hallon till efterrätt, oj vad jag har ätit! Det blev mer fina julklappar och lek. Mest spring efter Millie som bara ska klättra upp för trappan.

Nu har pappa Linus åkt och jobbat och jag ska nog sova för jag är så trött!
Tack alla underbara för alla fina julklappar och all god mat och julmys! Vi år så glada och tacksamma. Vi har underbar familj runt oss!

Här kommer lite bilder från dessa dagar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0