julfest!

Igår kom Jacque och Lovine hit och hade en heldag.
Vi åt lunch, lekte, och när tjejerna sov så bakade vi saffranslängd med vit choklad i. Gott!

Efter att Linus jobbat klart i 14 timmar igår kom han hem åt och sov, jag skulle väcka honom efter två timmar tyckte han men när jag försökte så svamlade han något om kulorna så stackarn fick fortsätta sova!
Så jag fick sittduscha med Millie stående på badkarskanten utanför och springa runt och fixa mig med henne efter mig hit och dit. Men tyvärr fick jag väcka linus och sen springa iväg för att åka på julbordet.

Vi var inte alls många från mitt jobb men det var ju fullt med folk eftersom alla komunens anställda var bjudna. Vi hade roligt ändå och avslutade med att dansa en stund! Det var längesen! :)

Idag har Linus varit ledig och det har varit mysigt! Det känns som om vi inte har pratat mer än några ord sen i tisdags eftersom vi knappt har setts. Millie är jättepappig när han kommer hem och blir jätteledsen när han försvinner! Så söt!
Idag åkte vi till sollentuna centeum och lunchade där. millie hittade några spännande tomtar som hon skrek lite på!

Nu väntar vi på att Millie ska vakna så ska vi gå upp och hälsa på hos farmor och farfar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0