Julkort

Eftersom pappa kom hem sent inatt eller tidigt imorse kanske man säger fick han sova kvar när jag och Millie gick upp. Vi lekte hemma och sen efer lunch gick hela familjen till ica för att posta ett brev som ska resa långt :)
Vi måndagslyxade till det och köpte med oss lövbiff hem till middag som linus lagade med halloumi inlindat, pommes och sås. det var mums!

På kvällen har Millie varit väldigt gnällig, det tycker mina öron är jobbigt :( men hon var glad och dansade till sitt spelande julkort som hon fick på posten idag! Tack farmor!

Snart ska stackars pappa ut och jobba natt igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0