Kalla vintern!

December och vintern är här!! Huah vad kallt det har varit ute! Vi har tur i sverige att vi har varmt hemma i alla fall :)

Igår mös vi hemma, vi bakade en mjuk pepparkaka som vi sen tog med oss till mormor och morfar. Där fick vi god kött lunch och kakan blev faktiskt väldigt god!
Fernando var så söt och kom och sa till mig : Chichi, jag vill leka med Millie. Och de satt där och lekte lite, det är roligt när Millie kan sitta med och leka fast Isabelle blir bara arg på henne när Millie ska ta hennes penna som hon ritar med. Men ju äldre Millie blir, roligare och lättare kommer de att kunna leka med varandra :)

Vi åkte hemåt sen men svängde förbi hos farmor och farfar och Charlie där vi lekte innan det nästan var sovdags! Där får man jaga Millie hela tiden för hon bara ska upp för trappan!

En mysig men kall söndag hade vi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0