Lucia

Igår var Jacque lovine här hemma med oss! På eftermiddagen gick vi en sväng till centrum också.

Sen på kvällen var jag ute på roligheter! Millie och pappa var hos farmor pch farbror Charlie och hade kul medans jag gick ut och åt middag med Camilla, Josse och Per. Vi åt god kina,thaimat och hade trevligt. Vi fortsatte att ha roligt hemma hos Camilla med massa skitsnack! Jag kom hem efter elva och var helt slut, bums i säng!

Idag hade vi tur att Millie sov till halv åtta! Vi åt frukost och begav oss sen till öpnna förskolan där femåringarna från en förskola kom och lussade för oss :)


Kommentarer
Farmor

Du hade verkligen en härlig kväll i går förstår jag, det är du värd. Men vår kväll var inte så tokig heller, vi fick ju umgås med Vild-Millie och Linus, och det är alltid kul. Har Millie berättat för dig att hon har lärt sig var lampan är någonstans och att hon åt sina första pommesfrites!!!!! :)Det tyckte hon om!

Svar: Åh jag vet ju att ni också alltid har det så mysigt tillsammans! Nej lampan har jag inte hört om. Men jag ska tala om för dig att då var det inte hennes första pommesfrites igår inte hon har nämligen ätit det förut :D
Michelle

2012-12-13 @ 14:51:22
Farmor

När jag tänker efter kanske jag borde förstått att hon ätit pommesfrites tidigare, hon bara tog dom rätt upp och ner och stoppade i munnen, inga konstigheter alls :)

2012-12-13 @ 16:14:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0