Lugna Millie

Idag vaknade Millie halv sju, precis sammtidigt som pappa kom hem. Stackars pappa som var uppe och jobbade hela natten. Vi pussade pappa och sen gick vi in och lekte i Millies rum för att störa så lite som möjligt. Vid nio klädde vi på oss ordentligt och gick ut och gick, (vi invigde julmånaden december med att ta på oss tomtedräkt :))
Millie vaknafe efter en halvtimme men jag fortsatte att gå och efter 45 minuter somnade hon om, pust! Då som hon 1,5 timma till medans jag gick i centrum och tittade.
Vi kom hem och väckte pappa vid ett så att han inte skulle vända helt på dygnet!
Efter att Millie åt lunch kom farmor hit och lekte med henne en stund och jag passade då på att julpynta här hemma!

Sen vid fem kom Lovine hit med sin mamma och pappa :)
Vi köpte hem kina mat och hade trevligt.
Tjejerna lekte, tog varandras leksaker, pussades och hade roligt!
När familjen skulle gå så gick vi alla tillsammans och invigde den nya godisaffären precis här nere vid oss, halvbra men billigt godis!

Millie har varit väldigt glad och rolig att ha att göra med idag, det tycker vi är mysigt!


Kommentarer
Jacqueline

Tack för igår <3

2012-12-02 @ 23:04:26
Farmor, farfar och farbror Charlie

Grattis på 10-månaders dagen vår älskade unge!!!!!!
Puss och kram från oss

2012-12-03 @ 07:30:04
Gammelfarmor o Helge

Vi säger grattis till Millie på tio månadersdagen! Idag är det nog för kallt för er att gå ut! Kram

2012-12-03 @ 07:50:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0