Massor idag

Vi började dagen med att bara ta det lugnt här hemma och när Millie sov sin förmiddagsvila så städade vi så mycket vi hann med. När hon vaknade åt vi lunch och gick ut till pulkabacken och mötte upp kusinerna där! Det blåste kallt så vi tog några snabba åk innan vi åkte hem och bakade lite kolakakor.

Sen sov Millie sin långa eftermiddagsvila så att vi blev lite sena hem till gammelfarmor och Helge där vi var bjudna på en supergod middag!
Millie hade det toppen! Hon spelade på deras piano som en galning, fick fina julklappar, åt massor! Mat, tårta och hittade även chipsskålen! Deras hund satt så snällt under Millie och åt varenda smula hon tappade! Ja, rolligt hade vi!

Nu sover vår lilla gris och vi sitter i soffan, snart ska pappa ut och jobba hela natten :(


Kommentarer
Gammelfarmor o Helge

Tack för den goda kolan! Vår hund Ludwig tyckte att det var jättetrevligt o träffa Millie. Vi var först lite oroliga för hur han skulle vara mot Millie men sedan tyckte vi nog att han uppförde sig väl.
Jätteroligt när ni kommer på besök det uppskattas! Stackars Linus som måste ut i natt o jobba. Hör av dig om jag skall sy upp Millies klänning! Kram från oss

2012-12-15 @ 22:34:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0