Mysig dag

Idag gick jag Millie och pappa och fikade på kondis. Vi satt där och hade trevligt och tittade på tåget som far runt bakom oss
Mina söta älsklingar :)
.

Sen tog vi en sväng i centrum för att fixa bingolotter tills imorgon och lite god middag till kvällen efersom Millies bästis Lovine skulle komma med hennes mamma och pappa.
De kom vid fem när båda tjejerna sovit sina vilor. Vi åt en god köttbit med klyftpotatis och lite såser, det var såå gott!
Tjejerna har lekt pch bråkat om att ha samma saker hela tiden. Hihi men de har haft roligt och lekt och dansat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0