Nertrappad amning

Den senaste månaden har jag tagit bort lunchamningen och sen i måndags också middagsamningen och sedan dess har Millie slutat ammat på natt/morgonkvisten. Nu sover hon hela natten och vaknar vid sex, ammar och ofta somnar om någon timme till! Det går superbra! Hon äter mera mat så jag tror hon sover bättre då. Det känns jättebra att det går så smidigt, hon är fortfarande ganska jobbig när hon äter mat. Gnäller massor under tiden hon äter, konstigt, men ändå äter hon... Toktjejen!

Idag sov vi till halv åtta. Pappa åkte till jobbet och vi blev kvar hemma. Pappa kom ändå hem ganska tidigt. Då åkte vi tull barnens hus där de har 75% rabatt på alla kläder. Jag tittade inte så nogrannt så jag hittade knappt nåt. Vi åkte vidare till stinsen för pappa var fikasugen och vi behövde handla, så vi tog en fika på waynes och handlade på citygross. Sen åkte vi hem.

På kvällen tog vi en sväng till ica för pappa skulle hämta ut ett paket. Millie har börjat krångla när hon sitter i vagnen igen. Vänder sig om och är tjurig. Jag måste ta rda på hur man går ut selen genom åkpåsen så hon inte hoppar ut!

Nu sover skruttan och pappa åkte och jobba lite så här sitter jag ensam :( jag kanske ska gå och sova tidigt iställe?


Kommentarer
Linus

Vilken bortskämd unge vi har som sitter på fik runt om i stan... :):):):):):):) Ni som fattar, fattar.

2012-12-27 @ 23:55:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0