sista middagen...

någonsin?

Igår gjorde vi inte mycket.. Farmor var över och lekte på kvällen.

Idag var jag och Millie hemma. På eftermiddagen var vi bjudna hem till farmor och farfar för att äta en sista middag innan jordens undergång ;) det blev kinamat och kladdkaka till efterrätt. Gottis!
Millie fick också gott att äta för farmor hade köpt kex med choklad på som hon åt så glatt! Vi rullade ner för backen mätta och belåtna och vet att det kommer massor med flera sånna här svullkvällar :)

Millie har dansat massor idag. Både stående mot något står hon och gungar på benen och sittandes såhär hoppar hon upp och ner!


Kommentarer
Gammelfarmor o Helge

Tur att jorden inte gick under! Vad roligt att ni fått en god middag och att det inte blev den sista middagen! Vi tror att Millie snart går kanske redan till julafton. Kramar till er från oss som nu som skall gå o lägga oss i Belgien, för att i morgon bitti åka vidare till Frankrike o sedan åka biltåg under engelska kanalen till Brighton.




Svar: Hehe ja vi hade tur! Nejdå det dröjer nog lite innan hon börjar ta steg... Ha en underbar jul i brighton. Stora kramar till er!
Michelle

2012-12-21 @ 21:55:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0