Spontan middag

Igår på kvällen kom mormor, morfar och Vali hit en snabbis. De hade köpt en fleeceoverall som jag tittat på till Millie men hennes storlek fanns inte här i centrum så de var snälla och åkte förbi och köpte den någon annanstans. Overallen som hon använt börjar bli jätteliten så den här var superbra och gosig nu när hon fortfarande sitter i vagnen hela tiden.

Millie och pappa stannade hemma och vi andra gick till messinge där söta Amanda hade pianoavslutningsuppvisning :) hon spelade och sjöng jättefint!

Idag åkte vi till stinsen och lunchade där med pappa som var ledig :)
Senare på kvällen blev vi spontan bjudna hem till Jacque, Micke och Lovine på middag. Vi åt så mumsigt och hade trevligt!
Tjejerna lekte och åt också, TokLovine åt mest mörkchoklad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0