stackars pappa

Stackars söta pappa som fick gå upp igår morse kl fyra för att åka och jobba. När han började bli någorlunda klar så fick han åka tillbaka och ploga samma ställen igen för att så mycke snö hade kommit.
Eftersom det var kallt och värsta snöstormen så stannade jag och millie hemma, vi tände ljus och hade mysigt.

På kvällen var jag bjuden hem till Annica tillsammans med Helena och Helena på middag, jag förberedde mig på att stanna hemma eftersom Linus fortfarande inte komit hem som skulle vara med Millie. Men jag ändrade planerna och Millie fick följa med på middag!
Det gick jättebra, Annicas femårige son Alfons var ju hemma och både han och Millie tyckte det var roligt med varandra. De lekte med lego och Alfons visade henne massa saker.

Efter att pappa jobbat klart i 16 timmar fick han komma och hämta Millie och ta hem henne och lägga henne eftersom det var så sent.
Jag hade det super trevligt med mina underbara vänner som vanligt!
Stackars Linus fick sova två timmar, gå upp kl tolv och åka och jobba igen. Usch jag skulle aldrig funka utan att få sova! Tycker så synd om honom!

Idag ska vi nog leka med våra vänner Jacque och Lovine! På kvällen är tanken att jag ska på julfest som är för alla komunens anställda, får väl se om det går beroende på när Linus kommer hem och vilket tillstånd han är i...


Kommentarer
Farmor

Åh det är så frustrerande att vara en förkyld farmor och inte kunna hjälpa till med Millie när det kör i hop sig för er!!!!! Hoppas att ni får en kul dag med era kompisar och jag hoppas verkligen att du kommer i väg på julfesten i kväll! Kram från mig

2012-12-06 @ 09:45:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0