Tredje och fjärde tanden

Äntligen tittar två tänder till fram!! Det är väl därför det har varit så mycket gnäll... Det roliga är att det är de två tänderna uppe på varsin sida av framtänderna. Framtänderna syns inte till ännu, hehe men roligt att det kommer flera nu, hon måste ju börja tugga hårdare saker snart!
Jag kan inte sluta tänka på att Millie lika gärna skulle kunnat börja på förskola om en månad. Då sitter de och äter fruktstund med en frukt i handen. Sitter med bestivk och äter själva (ofta går själva) mm. Men allt det känns jättelångt bort, hon känns så liten fortfarande, tur att hon inte ska börja ännu på ett tag!!

Idag har vi underhållt Millie så gott det går. Ibland är hon jätteglad och ibland bara gnäll. Vi gick ut och matade änderna också. De var helt galna när vi kom med bröd! Stackarna, hoppas de får mat under vintern.

Snart ska jag bege mig in mot stan och träffa min syster Cami. Hon fyller år imorgon så idag ska jag bjuda ut henne och se dansföreställningen Svansjön i modern version. Ska bli jättekul!


Kommentarer
Gammelfarmor

Kul att Millie får fler tänder, det är ju så det kommer att bli. Och det är ju skönt för er att veta varför hon är gnällig. Jag tycker att det är jättekul för för dig att du får se Svansjön! Ha en trevlig kväll!
Kram till er tre från oss i Brighton

2012-12-29 @ 16:31:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0