Utforskar vatten

Inatt fick vi kämpa lite med att få Millie att somna om... Inge gnäll, bara hade svårt att somna, jobbigt för oss att vara vaken.
Vi gick upp sen vid halv åtta. Vi åt frukost tillsammans med pappa som var ledig idag och sen badade Millie tillsammans med pappa. Åh vad underbart det är att se när hon utforskar vattnet som rinner.

Senare på dagen åkte vi en sväng till eurostop, där var det ingen mellandagskaos :) titta så tokig pappa var som satte millie i vagnen. Men hon satt där ett tag och var glad!

På kvällen har Millie haft nappen i munnen nästan hela tiden. Hon har varit sååå tjurig! Gnällt även med nappen i munnen. Åh vad jag blir trött i skallen när hon är så onöjd. Det är jättetråkigt och jag blir ledsen för jag vet inte vad det är eller vad jag kan göra för att hjälpa henne. Usch, hoppas hon är gladare imorgon och hoppas hon sover gott ändå.


Kommentarer
Jacqueline

Sötnosan!!

Det kanske är fler tänder på g ?? <3

Svar: Ja det är ju det äntligen!!
Michelle

2012-12-28 @ 21:30:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0