5månaders-sprutan

Idag gick vi till bvc för att ta Millies 5månadersspruta. Stackars lilla guman som grät men det gick bra ändå. Efter det sprang vi på farmor så hon bjöd oss oss på fika :) När vi kom hem sen så bakade Linus ett supergott focacciabröd som vi njöt av ute på balkongen!
Nu på kvällen har Millie varit väldigt ledsen så hon har nog haft lite ont, jag vet inte om hon haft feber men hon fick alvedon för det är lite smärtstillande.
Millie har nu blivit 65 cm lång och väger 7405 gram!
 
Juste, vi var ute en sväng på eftermiddagen också och tittade på änderna :)
 
Hon hann vara lite glad också när hon fick sitta i selen med pappa
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0