Bättre

Idag har vi inte tagit tempern, men om hon har haft feber har det bara varit lite. Det jobbigaste nu är allt snor och slem i halsen. Hon har svårt att andas ibland och då blir allt jobbigt och svårt att sova. Så jag och linus tränar mycket armmuskler här hemma genom att bära runt på vår lilla gnälliga tjockis.
Farmor var här en stund med Millie ikväll så jag och Linus gick ut till sibylla och åt lite god skräpmat och fick vila öron och armar en stund, det uppskattades verkligen farmor!


Kommentarer
mormor cory

Vilken fin o snäll farmor Millie har. Ett hjärta av guld!!!

2012-08-01 @ 18:49:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0