dåligt bloggande

Förlåt att jag inte bloggat på länge, jag har varit påväg varje kväll men när jag ska lägga in bilder så funkar det inte och så blir jag arg och stänger av. Så det har varit dåligt bloggande på grund av en dålig bloggsida!
 
Vi har inte gjort så mycket under dagarna, umgåtts med farmor igår, med Camilla och Hailey idag och köppt hem en ny/begagnad spis idag :)
 
Nu ska vi se om det funkar att lägga upp bilder... 
 
En tokig Millie som ska sitta upp. Såhär gör hon hela tiden när hon ligger ner och leker, men ni förstår hur roligt det ser ut, ännu mer när hon halvsover i sängen och samtidigt gör så!


Kommentarer
Farmor

Ja, vår Millie-Gos är tokig med sina försök att sätta sig upp, det tar nog inte lång tid innan hon lyckas!!! Inte nog med det, hon är så söt så man vill äta upp henne också :). Vi ses på långpromenaden med pappa tidigt i morgonbitti Millie!

2012-07-06 @ 19:39:11
Mormor Cory

Hace ya tiempo que no leía lo que escribes mi gordita hermosa. Escribes muy lindo y es entretenido ir conociendo las nuevas cosa que hace la muñequita hermosa y cómo crece! Un besito para ti y miles para la princesita/muñeca con inmenso amor.

2012-07-07 @ 18:12:28
Nadia

Sit ups kanske? Gullunge!

2012-07-17 @ 09:33:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0