Feber

vårat lilla hjärta har fått feber. Redan igår var hon väldigt grinig, hade svårt att komma till ro och sova och bara väldigt gnällig. Inatt vaknade hon måånga gånger, grät och skrek och hade svårt att andas eftersom hon blivit så snuvig och så har det fortsatt hela morgonen. Vi tog tempern som visade 38,4. Stackars lilla sötnos. Och jag blir så ledsen eftersom det är just under våran familjevecka, vi som skulle åka till skansen idag :(
Jag tror det rör sig om "tre dagars feber" hoppas det går över fort...


Kommentarer
Farmor

Åh vilken otur!!!!! Tror ni inte det kan vara tänder på väg? I och för sig skriver du att hon är snorig också, så kanske inte. Krama älsklingen från oss i allafall.

2012-07-30 @ 13:07:07
Gammelfarmor

Stackars lilla Millie, hoppas att hon snart mår bra och att denna natt blir bättre! Krama Millie från oss,

2012-07-30 @ 21:02:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0