Från helgen

I fredags spenderade vi dagen tillsammans med mormor, på eftermiddagen var vi ute och promenerade med pappa och var glada att det var helg! 
 
I lördags hjälpte Linus moster Vali att flytta och efter det åkte vi iväg och handlade lite och hade lördagsmys :)
 
Idag har vi haft en heldag ute i solen! Vi åkte till kvarnbadet med mormor och morfar, farbröderna och kusinerna! Vi åt picnic gott och hade mysigt fast det blåste ganska kallt, så det blev inge bad tyvär. Efter det åkte vi vidare till farmor och farfar och farbror Charlie och grillade! Idag har jag verkligen svullat, jag är fortfarande alldeles mätt! Här kommer lite bilder från helgens utflykter
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0