Fredag!

Pappa kom hem tidigt idag, mysigt! Så vi stack iväg till IKEA. Blev lite haklappar, plastburkar, en ny tvättkorg eftersom våran gått sönder och lite säkerhetsgrejer för att vara berädda sen när Millie börjar krypa runt och öppnar lådor ;) fast det känns jäääättelångt kvar men plötsligt kommer vi vara där! 
 
Millie hittade en rislampa som hänger ute på balkongen, hon skrattade så gulligt när hon slog iväg den med handen! 
 
Vi har haft en supertrött och grinig Millie ikväll men nu sover hon så nu ska vi bara mysa och vila och titta på film! 


Kommentarer
Helge o gammelfarmor

Ja ni är värda att mysa lite själva, även om Millie är jättesöt och fin på alla sätt och vis. Men det är jobbigt med en baby.......men tiden går så fort ...........snart är hon stor! Ha det gott kram från oss på Tetorpet. Ps hur går dammsugaren?

2012-07-13 @ 20:37:55
Camilla

Men hur brun är Linus egentligen? Ser ut som värsta pepparkakan!

2012-07-13 @ 21:49:12
Helena

Ja, och man ser att han jobbar med handskar på sig!

2012-07-15 @ 19:28:35
Mormor Cory

Paciencia reinita mia. Ahora andan ustedes dos cansados y sueño,pero no se van a dar cuenta cuando la princesita esté grande. Entonces van a echar de menos la etapa que están vivindo ahora. ;-))
Besitos para los tres.

2012-07-15 @ 23:56:44
Nadia

Millies leende för mig att smälta!!!!

2012-07-17 @ 09:30:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0