Grodposition!

Fy vad jag har blivit dålig på att blogga, ska försöka bättra mig! Idag har vi haft en supermysig dag tillsamans med Camilla och Hailey, vi har gått i cantrum, fikat och när båda barnen somnat satt vi ute länge och bara pratade skit! Underbart! 
 
Nu ska ni få se på nya grodställningen som Millie har kört med de senaste två dagarna! 
Idag har hon stått på alla fyra och gungat fram och tillbaka, så tar hon sats med benen och dyker ner i golvet! Haha hon är så söt, snart kanske hon bara kommer iväg och börjar krypa ;)


Kommentarer
Farmor

Ja, det dröjer nog inte länge förrän hon ger sig i väg på egna äventyr :) Tack för att ni tittade förbi här hos oss tidigare i kväll, kände att jag bara var tvungen att gosa lite!

2012-07-24 @ 19:53:36
Michelle

Hihi ja eller hur! Vi kan titta förbi så mycket som du vill och orkar! Och du är alltid välkommen hit också när du vill gossa, vi har ju den turen som har farmor och farfar så nära så det ska absolut utnyttjas! :)

2012-07-24 @ 20:51:03
URL: http://michellesliv.blogg.se
Farmor

Jag orkar ALLTID med Millie-Gos!!!! Efter en lång dag på jobbet så är det lite gos med henne som gör att man får massor med positiv energi.

2012-07-25 @ 07:37:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0