Helgen

Eftersom det skulle vara fult väder i helgen bestämde vi oss för att spatsera runt i täby centrum i lördags, det blev inte så fult väder utan en äcklig värme men vi hade ändå en trevlig dag i täby centrum.Igår var jag och Millie hos mormor och morfar på söndagslunch med hela familjen :) 
 
Nu går Millie igenom en såndär sova dåligt fas igen... På grund av att hon nu vänder sig om i sömnen så vaknar hon oftast arg och kan inte vända tillbaka sig själv. Då hjälper man henne att lägga henne på rygg igen men snabbt vänder hon sig tillbaka på mage och blir arg, usch vad vi får hålla på ibland! sen är hon inte så förtjust i att sova under dagarna men lägger jag henne i vagnen och gungar den så somnsr hon på en gång! 
så det blir mycket sova i vagn!
 
Sen tycker jag att hon oftast är så himla grinig med mig, det känns som om hon inte är det med andra folk utan bara med mig. Jag försöker göra allt för att hon ska vara glad, mat, lek, blöja, sjunger, bär osv osv men det är bara skrik och gråt, men om det kommer någon annan och säger hej så får den världens leende tillbaka. Det är skit tråkigt när hon ska vara så med mig och jag då måste vara själv med henne så många timmar hela dagarna, det blir mycket tråkigt gnäll då och jag blir ju tyvärr också rätt tjurig av det. usch jag hatar när jag blir "arg" på henne..


Kommentarer
mormor Cory

Qué gusto da verla dormir! Tremneda pose para hacerlo! hahahaha

2012-07-09 @ 22:28:52
Anonym

Qué gusto da verla dormir! Tremneda pose para hacerlo! hahahaha

2012-07-09 @ 22:29:09
Helena

Trodde väl aldrig att jag skulle höra dig säga: "Äcklig värme", ha ha! Du älskar ju värme! Millie ser skön ut på bilden. Visst är det kul att vara förälder? Nya utmaningar varje dag :)

2012-07-10 @ 17:27:12
Michelle

Haha jo jag älskar värme med inte sådär när man inte kan andas, och hellst ska man ha en pool bredvid sig när det är så varmt! Tro det eller ej men jag kan tröttna på värmen också! Ja Helena det är utmaningar hela tiden :)

2012-07-10 @ 19:29:21
Nadia

Hahahhaaaaa....det där är livet det!!!

2012-07-17 @ 09:30:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0