Jag har väntat så länge på just den här dan

Jag och Millie har väntat och nu äntligen har pappa semester! Nio dagar ska vi kramas hela dagarna långa och bara umgås! Idag gick jag och Millie hem till Helena, hon hade varit så snäll och köpt en fin pyjamas till Millie på Ullared :) Efter det träffade vi kusinerna i centrum, åt en glass och hängde lite. Sen när pappa kom hem åkte vi och handlade på Willys och Öob. Medans Millie sov här hemma sen lagade jag och Linus middag och skålade med saft att han hade semester! Sen tog vi våran vanliga kvällspromenad förbi änderna och vi åt varsin glass, glass nummer 2 för mig idag! Men det är ju inte sommar så ofta så man får väl passa på :) sen gick vi förbi lekparken och provade gungan för första gången!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0