Läkare, igen

Ja, idag har jag varit hos doktorn för fjärde gången med mina tår!!! och som vanligt hände ingenting! Hade blivit nåt missförstånd med bokningen så jag fick ju en tid på en kvart och läkaren var inte förberedd så då kan man inte göra något så jag ska få komma tillbaka nästa onsdag för operation, och utan att betala! Haha fan vad skönt det ska bli att få det här överstökat! Vi hängde med mormor i centrum och fikade så medan jag var hos doktorn fick Millie vara med mormor. Och nu på kvällen var farmor här och lekte lite och så tog vi en promenad ner till änderna som vanligt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0