vildunge!

I lördags hade vi en mysig dag. Vi gorde en utflykt till sigtuna och spatserade runt där, sen på eftermiddagen var vi bjudna hem till farmor och farfar på pizza och fotboll.
Igår var vi hos mormor och morfar och lunchade som vanligt :)
 
Nu har vi precis kommit in från en lång och skön promenad med Helena och hundarna. Millie var inte så glad när hon fick ligga i vagnen så länge,men såfort hon fick komma upp och se sig omkring och på hundarna blev hon glad :) 
 
På eftermidddagen var Millie på promenad med sin farmor, då ville hon inte heller ligga i vagnen så länge så farmor fick också bära lite. 
 
Nu har vi försökt att få Millie att sova i en timme! Hon blir helt vild! När vi lägger ner henne är hon supertrött och sover nästan men då plötsligt ska hon börja rulla över på mage och då piggnar hon till och så blir hon arg och så får vi hålla på... I natt fick jag hålla på med samma sak i över en timma, jag blir ju galen! Och hon lika så när hon ligger där och simmar runt i sängen.
 
 


Kommentarer
Farmor

Ja hon är verkligen vild vår Millie! Jobbigt bara att hon inte vill ligga i vagnen, sitta kan hon ju inte riktigt ännu, att hon är ganska tung att bära på, det bryr hon sig inte om :) Hon är en bestämd liten tjej, som man inte får nog av!!!

2012-07-17 @ 09:17:58
Nadia

Lilla Millie....det syns redan nu att hon kommer att bli en envis liten person. Hon vet vad hon vill och visar det utan att skämmas ;-)

2012-07-17 @ 09:27:39
Helena

Du vet inte det nu, men den här tiden vill du ha tillbaka om sådär...23 år! Hi hi, det är kul att vara förälder <3 du är jätteduktig! Tänk vad orolig du skulle vara om hon var motsatsen, en ointresserad tröttis. Tänk så, så blir du bara lycklig av hennes krångel, kramis!

2012-07-19 @ 07:16:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0