17 juni

För exakt ett år sedan gick jag upp halv sex för att göra iordning mig till jobbet. Det var fredag. Jag skakade i hela kroppen samtidigt som jag kissade, jag andades snabbt och nervöst och väntade lite... Jag vågade knappt titta...  två sträck, det betyder ju gravid!?!?
Jag sprang in till Linus och visade. Han läste instruktionerna och fattade också vad två sträck betydde. Jag kunde inte tro det var sant! Linus fick övertala mig flera gånger att det faktiskt var sant. Jag grät en skvätt och vi kramades och jag gick med ett leende till jobbet.
Dagen efter gjode jag ett till test som faktiskt också visade positivt men jag hade fortfarande svårt att fatta. Nu började äventyret!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0