Doktor besök

Idag var jag hos doktorn eftersom mina nageltrång inte blir så mycket bättre. Jag vet inte om jag hörde nått vettigt men det blir mera antibiotika nu i högre dos och egenvård sen ska jag få komma tillbaka nån gång och så får vi väll se... usch så trött jag blir. Under tiden jag var hos läkaren fick Millie vara med sin farmor som nog inte hade något emot att vara barnvakt :) 
 
När pappa kom hem så tog vi en tur till Infra och gick i lite affärer där, rusta och barnens hus mm. Nu på kvällen när Millie skulle sova för natten så blev hon arg och ville inte sova, grinungen. Så hon fick vara vaken lite extra så tröttade vi ut henne tills hon fick mat och slocknade vid tutten, sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0