En sväng till bvc

Idag har vi varit på bvc för jag ville ta en fyramånaders vikt och längd, 6580g och 62,5 lång har Millie blivit!
Efter det kom gammefarmor hit, hon hade en söt nalle puh klänning med sig till Millie. Sen gick vi ut på promenad så att Millie kunde somna utan att gnälla och nu sitter jag här och känner mig konstig för både jag och Linus är hemma men inte Millie! Farmor tog med sig henne på en promenad till Ica. varannan minut undrar jag nog hur det går, hehe men det går nog bra!


Kommentarer
Farmor

Ja, det var inga problem för oss på turen till Ica, lite arg blev Millie vid kassan, det var lite svettigt!!! Men hon somnade ju sen så fint, nästa gång tar vi nog en lite längre tur och då inte till Ica. Förstod att ni skulle vara lite oroliga, första gången ni lämnar henne med farmor :)

2012-06-11 @ 18:26:55
Michelle

Hehe nejdå jag var inte så orolig, jag undre mest hur hon var, om hon var glad eller arg men jag vet ju att hon nästan alltid somnar i vagnen förr eller senare! Ja, du kommer få ta henne många fler gånger!

2012-06-11 @ 20:13:39
URL: http://michellesliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0