Förlåt

Förlåt kära läsare, jag har inte orkat skriva. Som vanligt har det inte hänt så mycket utan allt rullar på som vanligt.
Millie har börjat sova lite sämre om nätterna tycker jag. Hon vaknar oftare och vill äta, ibland vaknar hon för hon är så täppt i näsan och har svårt att andas. och på det så vaknade hon idag halv sex! Usch och fy vad jag önskar att hon kunde sova längre, men nej jag får vänta med sånt lyx. Millie och pappa gick i alla fall ut på promenad kl sju och då fick jag sova i lugn och ro i en och en halv timme, sååå underbart! Idag tog farmor med sig Millie till gammelfarmor. Det kändes lite konstigt igen och jag undrar hela tiden hur hon har det. Tråkigt nog hade hon blivit jätteledsen när de kom till gammelfarmor så de var inte där så länge utan de gick på en promenad istället och då blev hon lugn och sov lite innan de kom hem till en mamma som längtat efter henne!
Titta så stor hon har blivit! Hon börjar se ut som en annan bebis nu!


Kommentarer
mormor

cosita hermosa! te amo.

2012-06-16 @ 22:18:16
Gammelfarmor o Helge

Tack till er lilla Millie för besöket! Visst var hon lite ledsen men det var ju inte så lätt med så många nya människor! Vi tyckte att det var så roligt att farmors släkt fick se henne. Hon är ju för söt!!!!

2012-06-17 @ 00:41:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0