Glad bebis!

Idag har jag och Millie haft en mysig dag. Hon har varit så glad och snäll, inte gnällt och inte velat sova utan sovit när hon behövt och sen varit pigg och glad!
Vi tog en lång promenad, vi såg på studentbilarna och sen gick vi förbi Helenas förskola Folkparken och pratade lite med henne. När Linus kom hem tog vi en till promenad till centrum för att handla lite sen kom vi hem och lagade hemmagjorda hamburgare och hemmagjord "glass". Jag mixade jordgubbar och yogurt och ställde in i frysen så nu får vi se om det var nå gott! Glad och galen tjej!


Kommentarer
Farmor

En bild på en glad Millie-Gos var precis vad jag behövde just nu! Lycka och glädje, det är precis vad man känner när man tittar på henne.Låter som ni har haft en super härlig dag. Jag längtar till semestern då jag hoppas att få dela mysiga dagar med er.

2012-06-13 @ 20:04:30
Helena

Ha ha, vilken härlig bild! Det var mysigt att ni kom förbi jobbet. Glassen ser jättegod ut, njut!

2012-06-13 @ 22:17:19
mormor

que linda niña!!! y que rico helado, mums! besitos

2012-06-14 @ 18:56:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0