Grinunge

Redan igår kväll var Millie sådär jobbigt grinig. Idag efter att hon varit vaken några timmar så vägrade hon somna sen för sin vila. Hon var bara arg och ville inget, inte ens äta!! Jag som vant mig med min förmiddagsvila fick snabbt klä på mig och Millie och gå ut med vagnen, hon somnade efter fem minuter! Hon sov ungefär 45 minuter men var glad när hon vaknade. När vi kom hem åt hon lite och snart började grinungen igen. Det känns som om smakportionerna gör att hon får ont i magen och blir så, men jag vet inte... Nu somnade hon vid tutten, får se om hon sover lite mer nu.
Nu har vi börjat äta lunch varje dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0