Helgen

Igår firade vi midsommar nr2. Vi åt grillat hos gammelfarmor och Helge, supergott och en mysig kväll! Idag fick jag sova lite extra när Millie gick på promenad med pappa och lite efter det gick Millie på promenad med sin farmor så då städade jag och Linus fint här hemma innan vi fick lite gäster. Linus familj har varit här idag och fikat och firat att han blir 25 imorgon! Det har varit en riktigt mysig långhelg :) 
 
Millie har börjat vända sig jättemycket nu så när hon ligger i det lilla babygymmet så trasslar hon in sig ordentligt ibland. Här har hon vänt sig och hittat tvn, jippi! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0