Idag fryser jag

Fyfan vad kallt det är ute!! Det är ju sommar!?! Vi började dagen med att få sova till åtta, två timmar extra än vad vi brukar sova till :) Sen tog vi en sväng här nere på centralvägen tillsammans med farmor eftersom det var väsbyfestivalen. Men det var sååå kallt! Det blåste och regnade och endast fem grader, is kallt! Och marknaden var ingen höjdare heller. Vi köpte med oss munkar och fikade hos farmor och farfar. Millie som börjat suga på pekfingret för ett tag sen. När man tar ut den så åker den snabbt in igen! Busunge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0