Igår

Igår gick vi hem till Helena och spenderdade dagen där med Helena, Alexandra, Milla och lilla Lias i den sköna solen. Helena som hade tänkt att fixa rabatten fick spendera dagen med bebisarna istället! 
 
Sen gick vi hem och umgicks med pappa en studn innan vi skulle träffa Helena igen och några av Ringblommorna på wäsby stekhus på after work! Mycket trevligt hade vi.
 
Imorse fick vi sovmorgon till åtta! Vilken lycka! Jag vaknade och kände mig utvilad för första gången på väldigt länge! 
Om en stund ska Linus iväg till gröna lund med sina vänner, roligt för pappa men inte lika kul för mig och Millie som blir själva :(
Hoppas ni alla får en trevlig helg!


Kommentarer
Helena

Tack för besöket, rabatten fixades i dag istället! Jag gillar att skjuta upp tråkiga saker, om det finns något roligare att göra! Kramis!

2012-07-01 @ 19:56:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0