Igår

Vi har varit på jakt efter en tripp trapp stol på blocket eftersom de är så dyra men inte hittat. Så igår tröttnade pappaLinus och tyckte vi skulle köpa en ny och när han bestämt sig för det så går det inte att säga emot. Jag fick nästan ont i magen i kassan när jag betalade 2000 kr för en stol! Den kostar ju mer än matbordet plus stolar! Men visst är jag nöjd, det är ju en superbra stol som kan annvändas i evigheter, så jag ska tvinga Millie att sitta i den tills hon flyttar hemifrån!!! en var vi hos mormor och morfar där vi hade lite kalas för lilla kusinen Daniel som gått ut nian med fantastiska betyg! Grillat och tårta bjöds det på! Efter det svängde vi förbi hos farmor och farfar och farbror Charlie.


Kommentarer
Farmor

Men stolen blev ju jättebra, se så glad hon är när hon äntligen får sitta! Jag förstår att det sved i plånboken, inte klokt vad dom kan ta betalt för en stol. Fast det är ju som du skriver, hon kan ha stolen läääänge!

2012-06-18 @ 10:55:48
mormor

que rico, por fin su propia silla para sentarse y compartir a la mesa con el resto, yipiiiii.

Besitos para todos y pa la tía que la mira con ternura.

2012-06-18 @ 16:48:25
Helena

Hi hi, det vill jag se! När Millie tar med sig tripptrapp stolen till sin första lägenhet! Men jag visste inte att hon sitter vid bordet sådär fint, oj vad stor hon har blivit. I går låg hon ju bara, och du sa ingenting, vad kul att hon kan vara med er när ni äter :) Kramis!

2012-06-21 @ 07:43:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0