Kusinerna!

Jag och millie gick hem till hennes kusiner idag och lekte, det var mysigt!  Jag kan fortfarande bli lite nervös över Isabelle som blir lite ivrig nära Millie och klappar gärna lite hårt haha men hon är så mysig och det märks hur mycket hon bara älskar sin lilla kusin! Fernando är också så söt och vill fråga Millie saker och leka med henne, men han ville hellre att hon skulle sova så att jag kunde leka med honom! Så när alla sov gick vi in i hans rum och byggde med lego :)  
 
 
 
Helt plötsligt när vi var där så började Mllie rulla över från mage till ryggläge också!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0