Långhelg!

Idag har vi varit och lunchat med min vän Jill som jag träffade sist när jag var i sjunde månaden ungefär. Alltid lika kul att träffa gamla vänner! 
Sen följde jag och Millie med morbror Roberto och hämtade Millies kusiner Fernando och Isabelle på deras förskola. De blev jätteglada att Millie var där och så fick jag en rundtur av en stolt Fernando! Så söta! Sen gick vi en promenad till centrum med pappa och köpte lite jordgubbar mm till imorgon : Nu ligger Millie och sover och vi sitter (sitter folk i sina soffor??) nej vi ligger i soffan och bara tar det lugnt. 
Millie med sin nya jätteskallra som hon fick igår av mormor och morfar, hon har lite svårt att hålla i den bara :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0