Om igår

Idag har vi haft fullt upp! Vi började dagen med att ta det lugnt här hemma sen kom min kära chef hit och vi fikade lite jordgubbar och hade lönesamtal :) efter det tog jag en promenad eftersom Millie inte ville sova hemma. Vi hamnade i centrum där vi träffade mormor  och morfar och tia Vali med familj plus en släkting som  är på besök från chile. sen var vi snabbt hemma och gossade med pappa innan vi gick till Ringblomman för att fira av en kollega som ska gå i pension.Vi hade en trevlig och mysig picnic ute i solen där Millie fick träffa alla "tanter" som jag kallar de så kärleksfullt :)
Mina bästa Annica och Helena som har lärt mig allt jag kan! :)
 
o
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Helena

Åh, vilka fina bilder!!! Tack för alla snälla ord! Det har bara varit roligt att lära dig allt, för du är så ödmjuk och vill lära dig mer hela tiden. Jag saknar våra år på Biet, jättemycket. Härliga minnen. Du och Annica visade er bli mycket mer än bara arbetskamrater, det är jag glad över. Kramis!!!

2012-06-27 @ 23:01:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0