Söndag

Idag började dagen som vanligt vid sex, vi var hemma och tog det lugnt och när Millie blev trött och det var dags för sovvila så vägrade hon somna, ååååh vad jobbigt att hon har börjat med det här nu. Hon somnar inte själv och när man tar upp henne så spänner hon hela kroppen utåt så det knappt går att hålla i henne. Tillsist fick vi nog och så gick vui ut med vagnen, då somnade hon snabbt och vi tog en låååång promenad. Två timmar sov hon då! På väg hem från promenaden svängde vi förbi hos farmor och farfar och sa hej.
Sen åkte vi vidare till mormor och morfar på söndagslunch, på vägen dit lyckads hon somna i bilen så då sov hon en liten stund igen.
Nu på eftermiddagen har hon inte heller velat sova men tillslut slocknade hon vid tutten så då kunde jag lägga henne i sängen där hon sov en liten stund bara. Jag vet inte om hon har ont i magen också för ibland vaknar hon med ett skrik och vrider på sig som om hon har ont. Usch hoppas hon lyckas somna utan mycket skrik sen för natten.
Här ligger mina älsklingar nu och tittar på fotboll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0