sveriges nationaldag

Vi svenskar är så tråkiga som inte firar denna dagen. Det är som vilken annan dag som hellst, fast nu är den röd sen några år tillbaka så nu ska jag börja fira den!
Tyvärr så jobbade Linus idag men jag och Millie tog oss till Runbys hembygdsgård där min systerdotter sjöng med sin klass, jag åt en korv, träffa familjen lite och gick hem. När vi kom hem hade Linus kommit hem också, vi åt mat och sen köpte vi med oss fika till farmor och farfar.
Mer än så firade vi inte, men nu har jag lovat mig själv att jag ska börja fira lite mera. Nästa år ska jag iallafall grilla!


Kommentarer
mormor/gammelmormor

Mi muñequita!

2012-06-16 @ 17:39:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0