Tack för vagn!

Yes, helg! Idag vaknade vi strax efter sex. Jag gav Millie mat och så tog Linus med sig henne ut på promenad i två timmar så att jag fick fortsätta sova! Vilken underbar man jag har, den där extra timman är guld värd! När de kom tillbaka hade han köpt med sig frallor från kondis, så det blev en färsk frukost. Förmiddagen var ganska grå men när det började spricka upp lite så tog vi alla tre en promenad. Millie sover som en stock i vagnen! Ibland bara en halvtimme, ibland mer, men somnar gör hon nog alltid!
På eftermiddagen så lagade Linus en underbar middag, lövbiff som han lindat in i halloumi, duchesse potatis, grönpepparsås och beasås. Det var så gott!! Millie var vaken ganska länge och var glad och lekte men sen när hon blev trött och skulle sova så gjode hon inte det. Hon bara grät vad man än gjorde, och blev helt stel i kroppen när jag försökte natta henne, det är så jobbigt när hon blir så. Så jag tröttnade på att höra henne gråta och inte veta vad jag ska göra, la ner henne i vagnen och gick ut och gick. Hon gnällde ett tag innan hon gav med sig och somnade, så här ligger hon nu och sover. 


Kommentarer
Gammelfarmor o Helge

Vi tycker att Linus en fin pappa till Millie o sambo till dig!

2012-06-09 @ 20:33:53
mormor

Siempre te he dicho que tienes un hombre fantástico a tu lado. Ahora con Millie son ustedes una hermosa familia.

2012-06-16 @ 17:50:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0