Tandläkarbesök

Vi har en ny familjetradition i familjen nu, Att man får bestämma vad man ska äta när det är ens födelsedag. Så pappaLinus önskade vedungspizza igår, det var gott!
 
Idag hade jag tandläkarkontroll. Jag lämnade Millie med farmor och gick iväg, och det känndes så konstigt att gå själv och utan vagn!
Kontrollen gick jättebra! Jag gick därifrån så glad för allt såg fint ut, inga hål inget konstigt och betalade endast 60 kr för jag hade lite samlat av tandläkarbidraget. Så idag var det kul att gå till tandläkaren, jippi! När jag kom tillbaka sov Millie och allt hade gått bra, vi gick en sväng till centrum med farmor och nu är vi hemma för att sen gå tillbaka till farmor och farfar och äta hemmarullade köttbullar :)
 Millies bajs har börjat lukta mer bajsigt nuförtiden eftersom hon börjat äta lite mat, det tycker inte pappa är roligt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0